Myspace Layouts

Friday, 26 August 2011

aKu tak twu...

Aku tak twu ape yg dpt aku pkrkn...ckup2 la slme ny aku dah kluar kn sume mtiara aku yg aku smpn......aku tk twu npe msty mutiare tu jtuh lg...aku dh srik!tp lps ape yg aku dpt twu ny..sgt2 prit utk aku trime..sbb hrpn aku jauh brbze dgn ape yg aku dpt!npe jd cm tuh??!!aku tk mntk lbih pun,cme utk dsygi dri sume owg!itu je..tp npe ssh sgt owg nk bg pde aku??!ape slh aku pde kowg?!npe ancurkn idup aku!!aku sygkn kowg mcm nywe aku..tp,,lau ny yg aku dpt lbih baik aku tk knl cpe dri kau sbnrnyer!lbih baik aku jauhkn diri aku!tp sume tuh dh trlwt utk aku..aku kne trime sume yg dah trtulis utk aku..skunk otk aku dah buntu pkrkn jln kuar!aku tingglkn sume ny..!!aku tk nk bnde ny ade pd aku lg..ckup la kli ny je aku dpt!aku tk nk pisg brbuah due kli!