Myspace Layouts

Sunday, 17 June 2012

slm,sume....lme sgt2 ak dah xon blog ny....ak bzy sgt2 smpaikn ak lpe yg ak ade blog...hehe...pape pon dah msok thun bru kan...dah nk smpai hjung thun dah pon....byk sgt kje yg ak kne slesaikn...n mkin byk dugaan yg ak terime...but,ak ttp kne troskn hdup dgn sebaik mgkin....spnjg thun 2012 ny byk bnde bru yg ak bljr...n byk jgak org bru yg ak kenl...even ak ny xmcm org laen tp ak rse ny sume utk pglaman dri ak sndri....ak rse bertuah sgt2 ...ak twu prjlann ak msih pnjg dan disbbkn pnjg la tu ak akn mghdpi lbih byk pglaman yg x trhingga....hehe ..ak xleh nk post byk sgt la..sbb byk kje xslesai ny...ny pon ak cume curik2 mse ny...huhu..k la...tata u all....

Friday, 30 March 2012

Saye sayg awk...tp.....

Mmg perit kn ble org yg kte syg tbe2 jd hak mlik org laen....org tu plak org yg kte kenl sgt2....Ya Allah...engkau je yg tahu btape sdeh n sakitnyer aty ak....ak tahu kau tnjukn kebenran pde ak...mmg perit utk ak telan tp nk wt cm ne kan...ak trpkse trime sbb kau dah tentukn mcm tu....seperit mne sklipon kan...:')
Ya Allah,ak tahu kau sering mendugaku dlm prcintaan...dan kau tahu ak xkuat utk hdapinya....
Ape yg ak leh wt skunk hanyalah bersbr...subhanallah....Ya Allah...

Sunday, 25 March 2012

SABAR ITU SEPARUH DARI IMAN...

slm...urm...mmg btol kn kesabarn tu spruh dari iman...huh !ak ny mmg org yg xsbr skit...huhu...ape yg ak nk cter is soal len...ak mmg ilg sbar ble tgk mmt tu dgn gurl bru dy...asal seh??!sakit aty?sbb dy dah tggalkn kw sbb kn gurl tu?fuh !lgsug xmsok akl...tp npe spruh aty lg trhsut dgn bnde len...ape leh buat...4 ur info mmg aty ak sakit tgk kw dgn dy...haha....gle la !ak hrp sgt yg ak dpt bls dendm pde kw!hush !
to u my 'LOVELY' sis!:
                                     sory to say,akk cume nk bgtwu pde adek Syazwani spye jge la si jntan yg brnme 'MIRUL' tu bek2 ea...lau adek rse adek bhgie dgn dy bgos la kot...urmm...jge dy jgn smpai dy mti lak...akk nk tgk dy hidup...coz dy la jntn xgne yg menggilekn mse depn akk..wlaupon xkne tp ak dpt rse yg bnde tu dah brlku...n dy la llki yg mghncurkn mse depn ak skunk...!ssh utk ak cpai cte ak sbbkn JANTAN xgne tu !hahaha...adekh dy buat pde adek mcm ne dy hncurkn aty akk??so  bad !akk twu dy xkan buat mcm tu sbb dy skekn adek yg 'CANTIK COMEL' tu...hahaha...lau stu ary nry adek jmpe laki len n adek ske laki tu tigglkan dy!bia dy rse mcm mne sakitnyer aty ak !haha....tp lau mgkin jdoh korg sory la ea..mybe ssh akk nk doakn korg bhgie..n akk xkn doakn korg sengsare kot....agknyer la...sory i can't prmise...huhuhu...

agk2 ayt ak mmg jht skit kli ny sbb skunk ny ak ase mcm nk trik JANTAN xgne tu tolak ats bgunan..biar dy mampus !ak ase mcm xnk tgok dy hidup ag !hahaha....gle la beb !huh!ak akn mgikuti prkmbgn kworg smse ke smse...huhu...sory guyz!ak xdpt nk jd yg trbaik lak...hahahaha...dah la mgtuk lak an...tata,,,

Saturday, 24 March 2012

^_^nothing to say !

Ak rse dah lme ak x tgok blog ak ny...tah ape jd xtwu la...urmm,....ak mcm2 mslah la....skunk pon ak dah jrang cter kt boy ak tu...pent la...sdeh plak...kesian dy...
sory !!wah !ak dah pon dpt rsult ak....so so so bad!i dispnted with my rsult !oh my god! tu la dlu suoh blja rjin2 xnk...mmber ak rmai yg dpt byk la dri ak...dorg ade yg dpt 3,4,5,6,7,8,9...wow!gempak seh !
but 2 u all yg dpt rsult gempk2 tu congrate la ea....u are the best !
so,pas ny aku xtwu akn ke mne...rmai suoh ak smbug blja...n mmg ak nk smbug bljr pon...tp xtwu la kt mne...byk tmpt ut dah smestinye...tp nk plih n tggu la kptusannyer...n mmber2 ak pon xtwu lg hale tuju dorg sume..mcm2 crse yg dorg nk amek...xphm ak...
ble org ckkp ny dy nk yg ny ble org ckp tu dy nk amek tu...entah la..
actlly ak nk msok stu Uni ny...UCSA...ak bkn nk sgt kot msuk ctu...tp lau ak dpt pluang ak nk msok ctu...
ak ade dendm gn sorg budk ny n dy blja at c2....lau ak dpt smbug bljr kt c2,ak akn bls dendm ak yg xtrbls ny pde dy....fuh !ble tah!mmg ssh...tp ak dah bgtwu gn mk ak...xtwu la bg ke x...agpon c2 swasta....dy xmint sgt..
skunk ny ak tgh tkot kn adek ak ny..dy tu mmg la pndai...ak tkot je jd mcm mmber2 aak yg cls depn tu..mle2 nmpk je ok...pas dpt rsult,yg tmbhan sume nyer ckup2 mkn je...ak xnk adek ak tu jd cm tu...ak nk dy dpt yg trbaik...bia dy dpt bggekn mkbpk ak...xpela...ak mmg xpenh dpt bggekn mkbpk ak..ak sedr...ape2 pon ak redha...bia la dy...ak nk tgok adek2 ak brjye...huhu..mmg agk gle skit ayt ak...spe yg xnk brjye kn..xkn nk tgok adek2 je brjye...fuh!gle la ak ny...entah la..mmg gle agkyer...
emm,xpela...pe2 hal pon ak akn bgtwu dri smse ke smse k....tutu

Thursday, 26 January 2012

Lamanye aku xsentuh blog aku ny....rndu sgt2...tp ape2 cter pon aku xleh la cter sume kt sni ...sbb ade jgk hal pribdi yg aku xleh cter...biaseyer aku akn cter kt boy aku,CHIN..:)dy je yg jd tmpt aku luahkn persaan ...sgt2 la sayu ...
lau aku ade mslh,dy la yg akn tlog aku....
bru2 ny rye cine kn....sume twu kn...
aku biase la mne lg tmpt aku lau bkn kt kmpg ...tu je la tmpt yg selmt n tengkn aty aku....
aku blek sne,sume mkcik n pkcik aku dah ade...dowg dah blik awl2 lg....
tp yg membuatkn aty aku sdih sbb mama aku xblik...aku rndu sgt2 gn dy ...
mkcik2 n pkcik2 aku plak balik ary..
dyowg xdpt tdo sbb mseg2 ade hal n ade yg kne kje....sdih aku...
aku pon dpt tdo semlm je..sbb luseyer ayh aku dah kje.....
emm,kesian nnek aku...atok aku kje plak...lme lak tu ...biase la kje pgwal kselmtn ...so,xleh blik la..kne tdo kt tmpt dy sne...
nseb baik ade sppu2 aku...sppu2 aku yg kcik2 ade yg xnk ikot mkbpk dowg blik tggl kt kg ..
xla sunyi sgt uma nnek aku tu...
sllu aku cuti2 dpt stay2 kt kmpg,tp skunk ny dah kje....ssh la nk stay kt kmpg lme2.....aku rndu sgt2 saat dlu....
mse mlm aku blek kmpg ,tgh2 lyn fb gn mmer2 aku kt sne tbe2 ade owg msok umah nnek aku...
trkejot berok aku tgk org tu ....
mama aku dtg !!
aku pon ape lg ,aku tros plok dy ,smpai xnk leps...aku cium ppi dy puas2....
aku rndu sgt2 gn mama aku...
smpaikn adk sppu aku ckp 
'wei,lesbian ape ny. ..'
hahaha....aku xhern !Yg pentig krinduaan aku pde mama yg aku syg trubt..
bkn seng nk jmpe dy skunk....
sok pg lau aku bgn pg gerenti aku dah xnmpk ag mke dy....
sbb dy dah kuar awl2 pg ....tu yg aku sdih sbb sejk hal dlu ,hbugn keteowg stu fmly mkin reggng....
lau dlu,aku sllu temn mama aku g bli brg2...dy pon sllu blnje aku mkn....:(
skunk sume tu jd kengn manis aku je.....
wlaupon sdih tp aku seronok jgk sbb mama aku xpenh lpkn kteowg wlaupon dy dah dduk jauh dri kteowg .....
msty kowg geli kn ble aku gelr prkataan "mama" pde org tu ...:)
sbb aku twu ade yg kenl dy spe...aku xkesh la....korg xske ke tdk yg pntig aku bhgie gn dy ...:)
aku xske gn laki bru dy tu ...aku xske !xde spe yg leh gnti tmpt abah aku dlm aty kami skeluarge !
abah sorg je yg lyk ade dlm aty kami .!
walupon ase agk kurg ajr tp aku ttp xdpt trime dy sbgai pgnti arwah abah aku !
AKU XSKE !!!!!!
mse aku g jmpe atok aku kt tmpt kje dy ,atok aku bg rmbutn ,limau n jambu...
kenyg sgt dah aku mkn gn sppu2 aku...
smpai dah xtrmkn....tp kteowg ny prot ank jin...so,mkn ape pon pas tu msty nk ulg lg.....hehehe.....
waktu blek tu plak aku kcek atok aku topup ...hehe...biase la cucu kesygn msty dpt pnye hehehe....
so,sok yer aku dah nk blek umah....
sdih aku tgk mke nnek aku...mke dy yg sayu tu wtkn aku nk nges je....ye la ,biaseyer tiap kli cuty aku gn kmbr aku yg sowg ny ske stay kg n tlog2 sppu2 n nnek aku kt kg....tp ble dah besr ny ,mseg2 dah kje..mse kteowg byk abis kt kje n umh sndri ....
mse gn nnek n atok xde....:(
tp nk wt cmne....dah tersurt mcm tu.....
ape2 pon aku ttp syg sume fmly aku.....^_^

Monday, 9 January 2012

SHAHIR : PENDAM

Aku yang mengejar bayang
Cinta kian terbiar
Terpendam kata tak terungkap selamanya

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta
Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati
Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati
Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta
Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati
Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati
Aku yang mengejar bayang cinta

Sunday, 1 January 2012

PEDIHYE ATY NY............!

aku sgt2 la sdih ble owg wt aku mcm ny....
Ya Allah...ape slh aku pde dy??sggup dowg wt aku mcm ny...
npe???npe aku yg jd mgse?
aku xnk bnde ny jd lg...
Tp ade cre laen ke yg leh aku elk kn??
hah?!bgtwu la aku .....
skunk mse aku kje...mksud aku,zmn kje aku da brmule...
aku da kje...
tp mslh yg mghantui aku ny wt aku sntiase sdih...
wt kn sume kje yg kau wt jd xbtol....
npe aku ny ....??
xckup ke slme ny kwn2 aku bg drogn utk aku??hah ?!
npe la gn aku ny..
aku nk dok uma je la..
tp aku xde duit plak nty...
sdih plak...
:'(
ish2...
enta la..
aku xtwu da nk wt cm ne...
biarlah Allah je yg tentukn idup aku ny....
wlaupon perit melnde lg pas ny...aku hrp aku dpt trime sume ye dgn aty yg tabh dn ikhlas.....
:'(