Myspace Layouts

Thursday, 26 January 2012

Lamanye aku xsentuh blog aku ny....rndu sgt2...tp ape2 cter pon aku xleh la cter sume kt sni ...sbb ade jgk hal pribdi yg aku xleh cter...biaseyer aku akn cter kt boy aku,CHIN..:)dy je yg jd tmpt aku luahkn persaan ...sgt2 la sayu ...
lau aku ade mslh,dy la yg akn tlog aku....
bru2 ny rye cine kn....sume twu kn...
aku biase la mne lg tmpt aku lau bkn kt kmpg ...tu je la tmpt yg selmt n tengkn aty aku....
aku blek sne,sume mkcik n pkcik aku dah ade...dowg dah blik awl2 lg....
tp yg membuatkn aty aku sdih sbb mama aku xblik...aku rndu sgt2 gn dy ...
mkcik2 n pkcik2 aku plak balik ary..
dyowg xdpt tdo sbb mseg2 ade hal n ade yg kne kje....sdih aku...
aku pon dpt tdo semlm je..sbb luseyer ayh aku dah kje.....
emm,kesian nnek aku...atok aku kje plak...lme lak tu ...biase la kje pgwal kselmtn ...so,xleh blik la..kne tdo kt tmpt dy sne...
nseb baik ade sppu2 aku...sppu2 aku yg kcik2 ade yg xnk ikot mkbpk dowg blik tggl kt kg ..
xla sunyi sgt uma nnek aku tu...
sllu aku cuti2 dpt stay2 kt kmpg,tp skunk ny dah kje....ssh la nk stay kt kmpg lme2.....aku rndu sgt2 saat dlu....
mse mlm aku blek kmpg ,tgh2 lyn fb gn mmer2 aku kt sne tbe2 ade owg msok umah nnek aku...
trkejot berok aku tgk org tu ....
mama aku dtg !!
aku pon ape lg ,aku tros plok dy ,smpai xnk leps...aku cium ppi dy puas2....
aku rndu sgt2 gn mama aku...
smpaikn adk sppu aku ckp 
'wei,lesbian ape ny. ..'
hahaha....aku xhern !Yg pentig krinduaan aku pde mama yg aku syg trubt..
bkn seng nk jmpe dy skunk....
sok pg lau aku bgn pg gerenti aku dah xnmpk ag mke dy....
sbb dy dah kuar awl2 pg ....tu yg aku sdih sbb sejk hal dlu ,hbugn keteowg stu fmly mkin reggng....
lau dlu,aku sllu temn mama aku g bli brg2...dy pon sllu blnje aku mkn....:(
skunk sume tu jd kengn manis aku je.....
wlaupon sdih tp aku seronok jgk sbb mama aku xpenh lpkn kteowg wlaupon dy dah dduk jauh dri kteowg .....
msty kowg geli kn ble aku gelr prkataan "mama" pde org tu ...:)
sbb aku twu ade yg kenl dy spe...aku xkesh la....korg xske ke tdk yg pntig aku bhgie gn dy ...:)
aku xske gn laki bru dy tu ...aku xske !xde spe yg leh gnti tmpt abah aku dlm aty kami skeluarge !
abah sorg je yg lyk ade dlm aty kami .!
walupon ase agk kurg ajr tp aku ttp xdpt trime dy sbgai pgnti arwah abah aku !
AKU XSKE !!!!!!
mse aku g jmpe atok aku kt tmpt kje dy ,atok aku bg rmbutn ,limau n jambu...
kenyg sgt dah aku mkn gn sppu2 aku...
smpai dah xtrmkn....tp kteowg ny prot ank jin...so,mkn ape pon pas tu msty nk ulg lg.....hehehe.....
waktu blek tu plak aku kcek atok aku topup ...hehe...biase la cucu kesygn msty dpt pnye hehehe....
so,sok yer aku dah nk blek umah....
sdih aku tgk mke nnek aku...mke dy yg sayu tu wtkn aku nk nges je....ye la ,biaseyer tiap kli cuty aku gn kmbr aku yg sowg ny ske stay kg n tlog2 sppu2 n nnek aku kt kg....tp ble dah besr ny ,mseg2 dah kje..mse kteowg byk abis kt kje n umh sndri ....
mse gn nnek n atok xde....:(
tp nk wt cmne....dah tersurt mcm tu.....
ape2 pon aku ttp syg sume fmly aku.....^_^

Monday, 9 January 2012

SHAHIR : PENDAM

Aku yang mengejar bayang
Cinta kian terbiar
Terpendam kata tak terungkap selamanya

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta
Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati
Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati
Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta
Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati
Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati
Aku yang mengejar bayang cinta

Sunday, 1 January 2012

PEDIHYE ATY NY............!

aku sgt2 la sdih ble owg wt aku mcm ny....
Ya Allah...ape slh aku pde dy??sggup dowg wt aku mcm ny...
npe???npe aku yg jd mgse?
aku xnk bnde ny jd lg...
Tp ade cre laen ke yg leh aku elk kn??
hah?!bgtwu la aku .....
skunk mse aku kje...mksud aku,zmn kje aku da brmule...
aku da kje...
tp mslh yg mghantui aku ny wt aku sntiase sdih...
wt kn sume kje yg kau wt jd xbtol....
npe aku ny ....??
xckup ke slme ny kwn2 aku bg drogn utk aku??hah ?!
npe la gn aku ny..
aku nk dok uma je la..
tp aku xde duit plak nty...
sdih plak...
:'(
ish2...
enta la..
aku xtwu da nk wt cm ne...
biarlah Allah je yg tentukn idup aku ny....
wlaupon perit melnde lg pas ny...aku hrp aku dpt trime sume ye dgn aty yg tabh dn ikhlas.....
:'(